Singapore - Sista natten

2010-03-03 @ 18:06:27
Da har sista kvallen kommit har i Singapore. Och det ar valdigt skont. Nu kanner vi oss valdigt fardiga har for att dra vidare.

Jag och Elin skulle ha gatt pa den indiska bion igar men vi kom forsent sa vi gick idag istallet. Det var annorlunda, haha. Dom borjar ju att sjunga och dansa helt plotsligt alltihoppa. Handlingen var inte heller sadar jatterolig, men det var anda roligt att gora nagot annat pa kvallen.

Idag har vi spenderat var tid pa boogismarknaden. Alla tre fick kopmani. Det far man nar man gar in pa boogis. Man ser sa fina klader och skor overallt, i taket, pa vaggarna, pa golvet. Sa det blev mycket nytt inhandlat idag. Jag forsoker dampa mitt nagot daliga samvete med att jag visst behovde tva par skor, en kjol, en klanning, ett par solglasogen samt ett linne, men det gar inte sabra. Vi far se hur det gar att packa vaska imorgon. Den var ju ratt sprangfylld redan innan.

Juste, for er oroliga. Den indiska kalsongmannen har checkat ut. Han gjorde det i morse.

Nu ar jag trott och ska sova.

Kram
Nikolina 

Kommentarer

Postat av: Dennis och mormor

Vi saknar dig här hemma och alla hälsar. ps de där bilderna jag tog ska jag mejla de till dig eller??? saknar dig Kramar Dennis och Mormor:D

2010-03-03 @ 19:26:56

Postat av: Tanto

Ha en jätte skön resa till Nya Zeeland!

Hörs snart hoppas jag!

Kram Moster

2010-03-03 @ 19:29:02

Postat av: Tanto

Du kanske får detta inlägg två gånger men jaja.... Ha en jätte skön resa till Nya Zeeland! Kramar Moster

2010-03-03 @ 19:35:18

Postat av: Pojki

Jag längtar till alla mina fina presenter =) Håll hårt i vingarna idag. / Charles

2010-03-04 @ 10:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback