Atlantenbilder

2010-06-14 @ 17:03:49


Detta är Vision dagen innan vi stack. Han försökte lära mig om livet som rastafari. Tror dock inte jag var en sånn god elev.





Hårt väder första veckan



Att gå på toa är inte längre en enkel sak



Flygfisk som flög fel



Och sedan var vinden slut de kommande två veckorna. Jag passar på att slänga mig i vattnet.






Ligger och flyter mitt ute på atlanten



Jag på nattvakt



Soluppgång



Stretch på däck



Det är svårare än det ser ut



Försöker mig på lite yoga.



Men inser att det är svårt



Solnedgång



Mina nya vänner



En till bild på mina nya vänner



Fin solnedgång



Stor fisk



Jag ser land!!!

Kommentarer

Postat av: Dennis / Kusse

Härligt det där med delfinerna såååå avundsjuk :D hare gött. Kramar Dennis :D

2010-06-14 @ 17:25:21

Postat av: Tanto

Jätte vackra bilder och jätte kul att läsa om allt ni varit med om på havet! Skönt också att höra att ni kommit i land för ett par dagar. Gungar marken när ni går? =)

Kramar i massor

Mosti

2010-06-14 @ 17:36:14

Postat av: Mormor

Vilka underbara bilder och verkligen skönt att allt har gått bra hitintills. Måste vara skönt att få fast mark under fossingarna. Håller tummarna att allt går bra även i fortsättningen.

Tusen kramar

Mormor

2010-06-14 @ 19:32:41

Postat av: Lena

Vilken fantastisk resa du och Lasse får vara med om. Härligt att se alla bilder, ha en fortsatt härlig resa. Kram Lena

2010-06-18 @ 22:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback