Nya Zeeland - Skydive!!!

2010-03-13 @ 11:06:22
Jag har gjort det!!! Jag har hoppat skydive eller fallskarm. 13000 fot upp i luften tog ett pyttelitet flygplan upp os pa och darifran kastade (snarare knuffades) jag ut fran. Det var helt otroligt. Gar inte att beskriva. Foll fritt i 45 sekunder i 200 km/tim. Helt ofattbart.

Efter hoppet akte vi direkt till nagon sjo for att paddla kayak i tre timmar. Var dock lite for trott efter ruschen av adrenalin for att riktigt kunna njuta. Men det var valdigt fint i alla fall.

Kram

Nikolina

Kommentarer

Postat av: Lena

Jag tycker ni är modiga, och ni verkar ha det fantastiskt. GRATTIS i efterskott sköt om dig. Kram Lena

2010-03-13 @ 12:27:41

Postat av: ossian

Fan vad grymma ni är. Jag är mäkta imponerad :) Börjar bli riktigt avundsjuka på er fartfyllda resa.

2010-03-13 @ 13:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback