Nya Zeeland - Fler bilder

2010-03-14 @ 08:39:51



Jag och Elin vid Lake Mahinapua



Julia precis innan hon hoppar pa planet




Jag sitter och vantar pa planet ska komma och hamta mig med




I det lilla planet. Borjar bli lite nervos. Men fin utsikt.




Man skulle posa nar man hangde dar. Jag var dock for nervos sa jag vet inte vad det ar jag gor. Och nej, mina fotter har inte vaxt. Fick lana ett par alldelles for stora skor.



Har fattar jag ingenting vad som hander. Ar endast sjukt radd.







Hihi - nu faller vi inte langre och nu ar det riktigt harligt.



Nere pa marken igen. Valdigt stolta.



Direkt efter falskarmshoppning akte vi for att paddla kayak i 3 timmar. Var valdigt trott efter allt adrenalin.



Idag gick vi pa glaciarvandring. Detta ar 2 km framfor glaciaren.




Julia utforskar en spricka


Det var valdigt brant ibland.



 Sahar sag lite av glaciaren ut.


Kommentarer

Postat av: Fam Olsson/Burgman

Shit vad coolt. Men stockholm/uppsala är också rätt spännande inte /Ossian



Passa på att njuta nu Nikolina, det är du värd efter allt jobb. / Maria B

2010-03-14 @ 12:22:51

Postat av: Tanto

Vilka häftiga bilder!! Och jag är sjukt avundsjuk att du hoppat fallskärm! Det vill ju jag göra! =)

Ni verkar ha en jätte häftig resa!!



Kramar och pussar

Mosti

2010-03-14 @ 14:52:31

Postat av: Marjo Lundin

Hejsan Nikolina!

Jag fattar inte hur du vågar?

Jag skulle aldrig våga hoppa.

Men att besöka glaciären skulle jag kunna tänka mig.

Va häftiga saker du får uppleva.

Vi har precis hämtat två valpar från Mora.

Bamse och Daisy.

Föresten så har jag en gammal jobbar kompis

som är fallskärms instruktör på Nya Zeland.

Ingemar???

Ha det roligt,spännande och bra.

Kramar ifrån Vinkelboda.

2010-03-16 @ 16:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback