Nya Zeeland - Dunedin

2010-03-21 @ 06:36:15

Kul att jag far lite respons efter att har varit sa modig:) Jag erkanner att jag gjorde det lite for att ha nagot att skryta med  for er dar hemma. Men nu nar jag har gjort det sa har en harlig kansla infunnit sig. Kanner mig stolt och sugen pa storre utmaningar. Vi far se vad nasta utmaning blir:)

Nu har vi i alla fall lamnat Queenstown, var buss, var grupp och bytt till en mindre grupp resenarer. Vi ska under fyra dagar utforska den allra sodraste delen av Nya Zeeland under 4 dagar. Dessa dagar kommer att vara lite lugnare an den senaste veckan. Det ska bli skont att ta det lite lugnare, det blir lite som att ta semester fran semestern haha... Pa onsdag kommer vi tillbaka till Queenstown, dar ska vi overnatta en natt for att sedan byta buss igen. Denna buss kommer vi att aka med anda till Auckland. Sa ser planen ut for tillfallet.

Ha det bra allesammans.

Puss
Nikolina


Kommentarer

Postat av: Lena

Skönt att höra att ni är nöjda. Nu kan vi här hemma pusta ut ett tag nu när ni tar det lite lungnare. Ha en skön busstur. Kram Lena

2010-03-21 @ 16:21:28

Postat av: Harry

Hej Niko,



Filmen där du hoppar blev jättebra!

2010-03-22 @ 13:51:22

Postat av: Nikolina

Ah tack Harry, fungerar riktigt bra att ladda upp via youtube faktiskt.



Lena: Jo det var riktigt skont att aka ivag och vila upp i nagra dagar. Men nu ar vi tillbaka, pigga och frascha for nya aventyr.



Hoppas ni mar bra dar hemma:)

2010-03-23 @ 10:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback