Nya Zeeland - Bungy jump

2010-03-16 @ 06:44:46
Hihi idag gjorde jag det. Jag hoppade bungy jump fran en bro. Hoppet var 44 meter och det var stort roligt. Dock sa var jag for radd for att hoppa ensam sa jag tvingade med busschafforen pa ett tandemhopp med mig. Han ar valdigt rolig han, han tvingade ut mig pa kanten och praktiskt taget knuffade ut mig. Ni far se film pa hela spektaklet lite senare. Nu ar det gjort och jag tror att jag haller pa att bli en adrenalin-narkoman. Jag funderar pa att gora det hogsta bungyjumpet i hela Nya Zeeland (varlden? vet ej) pa ca 140 meter, men jag har inte bestammt mig an. Vi far se.

Hoppas allt ar bra med er dar hemma. Fortsatt att kommentera, det ar alltid roligt att fa lite respons och hora hur det ar med er.

Puss & kram

Nikolina

Kommentarer

Postat av: Mami

Hej Skrutt !

Ska du ge din gamla mor hjärtinfart med alla upptåg;-)Men roligt verkar ni ha!!



Massor av pussar och kramar Mamma



2010-03-16 @ 08:07:46

Postat av: Lena

Håller med Pia men jag tycker ni är modiga.

Kram lena

2010-03-16 @ 14:00:28

Postat av: Tanto

Vad HÄFTIGT! Du vet vad jag säger.... HOPPA!!!

It's a once in a life time chance!



Kram

Mosti

2010-03-16 @ 14:07:20

Postat av: Mormor

Friskt vågat hälften vunnet!! Jag skulle då inte våga, men jag är inte du, gullet.

Vet du att Anja i Uleåborg följer dina trapatser!!

Miljoner pussar o kramar från

Mommi

2010-03-16 @ 16:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback