Nya Zeeland - Bungy Jump

2010-03-20 @ 06:44:35

Kollade status pa bilder och alla har kommit. Borjar med det forsta hoppet fran Kawaru Bridge dar jag hoppade tandem med var busschauffor.



Syns inte men jag ar absolut skrackslagen



Hoppilihopp



Yaaiiii



Stod fran bussen :)




Och har ar dagens bilder fran Nevis hoppet pa 134 meter.



Sahar ser det ut dar man hoppar ifran. Det ar en plattform som ar upsatt som man aker linbana ut till.



Min skrackslagna min



Jag hoppar!!



Wieeee!!!




Kommentarer

Postat av: lena

Jag säger det igen ni är modiga, fick tårar i ögonen när jag såg dig falla. Men det var kul att se

sköt om dig. Kram Lena

2010-03-20 @ 08:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback