Nya Zeeland - Bilder

2010-03-13 @ 11:27:43

Abel Tasman - har gick vi pa vandringen.

Abel Tasman



Abel Tasman



Min fodelsedagsfrukost



Jag pratar med Ossian och oppnar min present. Tack finaste!

Jag vi vid en fin sjo pavag mot Westport



Flickorna ska aka jetboat



Pa hastryggen

 Pa vag mot Lake Mahinapua - Pancakerocks

 Jag och Julia utkladda till Svenska fenixfaglar i Lake Mahinapua





Nu har jag inte mer tid kvar av internet men jag lagger upp mer bilder imorgon bla pa skydiving.

Kram
Nikolina


Kommentarer

Postat av: Tanto

Återigen vackra bilder! Och ni var sååå söta med flytvästarna på! För att inte tala om hur söta ni var som fenixfåglar ;-)



Kram Mosti



2010-03-13 @ 14:14:40

Postat av: brodi

mer bilder tack :)

2010-03-13 @ 18:30:54

Postat av: Line

Gud vilka underbara bilder! Ser ut att vara helt fantastiskt där borta! Fy sjutton vad läckert med fallskärm! Puss puss

2010-03-14 @ 08:45:47
URL: http://lemine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback