Hedemora & Tallin

2010-02-16 @ 10:58:22

Idag kom jag hem från en ganska hektisk vecka. Det är ju mycket som ska hinnas med nu innan jag åker, så i tisdags förra veckan åkte jag upp till Hedemora för att hälsa på mormor och kusinerna. Det var väldigt trevligt och mysigt, vi gick i affärer och åt god mat. Och i torsdags åkte jag och Dennis (min kusin) ut och åkte spark. Jag har inte åkt spark sedan jag var 5 år då morfar brukade sätta mig på sin spark och åka ut med mig på isen där vi satt och pimplade fisk och drack varm choklad. Så det var jättekul att återuppleva gamla minnen igen.

I fredas åkte jag till Stockholm igen för att packa om för att åka vidare med Ossian på en tredygns spakryssning till Tallin. Det var så himla mysigt, vi åt, sov, vilade, bastade, badade och gick på romantisk promenad geonom Tallin. En helt underbar helg har det varit.


Fina blommor som jag fick från jobbet när jag slutade.

Fina blommor som jag fick från Kontorsfixarna



Ossian på promenad



Jag på Pierre Chocolaterie




Spelar bort våra sista pengar


Kommentarer

Postat av: Lasbilsleffe_63

tallin är grejjer det.

2010-02-16 @ 20:21:49

Postat av: Biff-Berit

Ja jävlar vad vi bröt arm i hytten.

2010-02-18 @ 18:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback